Noordoost - Eengezinswoning

Omschrijving

De woningen liggen in de buurt "Veenderij" in de nieuwbouwwijk Veenendaal-Oost in een rustige kindvriendelijke omgeving. In deze wijk vind je op loopafstand verschillende scholen en een wijkwinkelcentrum.  Via de nabijgelegen Rondweg-Oost ben je snel in het centrum van Veenendaal of op de autosnelwegen A12, A30 of A15.

Indeling van de woning
begane grond:

• hal
  • toilet
  • woonkamer
  • keuken

1e verdieping

• 3 slaapkamers
  • badkamer
  • overloop

2e verdieping

• zolder

Informatie over de woning
Deze energiezuinige woning heeft een tuingerichte woonkamer met open keuken en op de 1e verdieping 3 slaapkamers. De zolder is bereikbaar via een vaste trap. De woning beschikt over een tuin met een berging.
De woningen zijn optimaal geïsoleerd en voorzien van energiebesparende installaties en zonnepanelen. In de woning is geen gasaansluiting aanwezig. De verwarming vindt plaats door aansluiting op het warmtenet van DEVO Veenendaal. Het koken is electrisch, de woningen zijn voorzien van een inductiekookplaat en afzuigkap.

Adressen

• Dotterbloem 1 t/m 31