Om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten voert KWH in samenwerking met Desan elk kwartaal onderzoek uit onder onze huurders.
In het onderzoek worden de volgende onderwerpen meegenomen:
- Het uitvoeren van reparatieverzoeken
- Het opzeggen van de huur (vertrokken huurders)
- Het zoeken en vinden van een nieuwe woning (nieuwe huurders)
- Algemene dienstverlening
- Het uitvoeren van onderhoudsprojecten
De eerste drie onderwerpen worden gebruikt om onze scores op landelijk niveau te vergelijken. Aan het begin van ieder kwartaal leveren wij hiervoor de benodigde gegevens aan. De vragenlijsten worden per e-mail verzonden. Als er onvoldoende respons komt, worden er ook telefonische enquêtes gehouden.
U bent natuurlijk niet verplicht om mee te werken aan dit onderzoek. Wij stellen het wel op prijs. Uw ervaringen helpen ons om onze dienstverlening op peil te houden en wellicht nog te verbeteren. Onder de deelnemers aan het onderzoek worden een aantal cadeaubonnen verloot.
Dus krijgt u een mail van KWH namens de Veenendaalse Woningstichting, dan is dat geen spam en kunt u met een gerust hart op de link naar het onderzoek klikken.